Search

Khamis, 26 Julai 2012

5 Tips Bina Badan Yang Bekerja

Photobucket
Bina Badan
Berikut adalah 5 tips bina badan yang akan membantu anda membina badan anda dengan lebih cepat. Benar, anda boleh meletakkan pada otot tanpa menggunakan idea ini. Tetapi mengapa sukar pada diri sendiri?

1. Pergi Big Untuk Little

Mulakan latihan anda dengan lif besar. Squats, menekan bangku, menekan berdiri, dan deadlifts - bahan yang baik!

Kemudian, jika anda perlu dan mempunyai masa, gunakan kecil lif untuk pengkhususan badan anda. Mungkin menggunakan kerinting bicep (walaupun saya tidak menyukai mereka, diri saya sendiri) jika anda mahu biseps anda lebih besar. Atau lain-lain yang lebih kecil lif untuk memberi tumpuan pada bahagian badan yang anda mahu diperbaiki.

Titik utama saya adalah bahawa anda harus lakukan lif yang memberi anda bang untuk pelaburan anda, masa yang bijak dan tenaga bijak, pertama. Kemudian bergerak pada latihan yang akan mengambil lebih banyak tenaga untuk pulangan yang kurang. Membuat kiraan masa anda.

2. Mahukan otot Lebih? Makan Sebelum Anda Workout!

OK, anda mungkin pernah mendengar bahawa memakan hak selepas latihan anda adalah penting. Dan ada lebih daripada sebutir kebenaran itu. Tetapi makan sebelum senaman anda adalah lebih baik!

Berikut adalah salah satu perkara penting yang berlaku apabila anda makan. Anda memberi tubuh badan anda, bahan api dan bahan-bahan yang diperlukan untuk membina badan anda sehingga lebih besar dan kuat. Ini bermakna bahawa sebaik sahaja anda merosakkan otot anda dengan mengangkat berat, anda mendapat protein dan makanan sudah mencerna - memberi badan anda keupayaan untuk memulakan segera membina otot baru.

3. Bilang Kalori Anda

Mahu menambah berat badan, seperti otot? Makan lebih banyak.

Menurunkan berat badan, sebagai lemak? Makan kurang.

Ini adalah asas. Sekarang jika anda mahu tertentu mengenai penurunan berat badan anda, atau tinggal yang baik sementara hanya mendapat otot, mengira kalori anda untuk memastikan anda makan sama dengan jumlah yang tepat.

Ia adalah kesakitan dalam punggung, tetapi ... Ia berfungsi. Akhir cerita.

4. Jangan merengek Mengenai kemunduran anda atau Genetik Anda

Hari ini, semua orang nampak akan memberi tumpuan kepada mengapa mereka tidak boleh mencapai matlamat mereka. "Saya mempunyai genetik yang buruk," atau, "Saya tidak mempunyai masa," atau apa sahaja.

Jika anda benar-benar mahu itu buruk cukup, anda akan menemui masa itu. Anda akan menemukan masa untuk bekerja keras, benar-benar mengetahui segala-galanya yang anda perlu tahu, dan bekerja di sekeliling halangan dalam kehidupan anda.

Setiap orang mempunyai barangan yang tidak hilang seperti yang dirancang. Setiap orang mempunyai kewajipan keluarga dan kerja dan 10,000 sebab-sebab yang tidak mendapat latihan mereka dilakukan.

Tetapi sesetengah orang sampai ke gym dan membuat kemajuan. Dan lain-lain tidak. Yang anda akan?

5. Cari Rutin Itu Kerja Raya, Dan tetap dengan Ia

Akhir sekali, apabila anda mencari satu rutin yang bekerja untuk anda dan yang memberi keputusan anda, tetap dengan! Jangan mengubah apa-apa!

Saya bertemu dengan begitu ramai orang yang mengatakan, "Baiklah, rutin saya bekerja, tetapi saya mahu mendapatkan keputusan yang lebih cepat, jadi saya ...". Jika anda mendapat hasil yang konsisten, tidak berbuat apa-apa yang berbeza. Benar-benar.

Pada mulanya hampir apa-apa kerja, tetapi sebagai kamu mengangkat lagi dan lagi ia menjadi lebih keras dan sukar untuk meletakkan pada otot lanjut. Jika anda membuat kemajuan, tidak mengambil risiko menembak diri anda di kaki dengan menukar sesuatu. Teruskan tugas di atas, dan anda akan mencapai matlamat anda.

0 ulasan:

Catat Ulasan