Pages

Search

Khamis, 12 Julai 2012

Mengetahui Semua Mengenai Pengganti Botox

Photobucket
Pengganti Botox
Pernahkah anda mendapatkan pelbagai rawatan botox untuk mengurangkan penampilan kedutan, garis-garis kerut dahi, atau tanda-tanda penuaan tetapi telah diletakkan oleh tanggapan menggunakan bahan kimia yang? Anda akan gembira untuk mengetahui bahawa terdapat pilihan botox selamat boleh didapati di pasaran yang hanya berkesan. Argireline ini alternatif botox. Maklumat yang berikut akan menjelaskan apa yang botox dan argireline adalah, bagaimana ia berfungsi, dan apa perbezaan antara dua bahan. Pada masa anda melengkapkan membaca ini, anda akan memahami untuk memastikan bahawa ia adalah masa untuk anda menawarkan produk yang mengandungi argireline cuba.

Apakah Botox?


Botox adalah protein neurotoksik. Nama kimia bagi botox adalah toksin botulinum. Ya, ia adalah toksin. Toksin ini adalah sebenarnya diiktiraf menimbulkan situasi yang anda mungkin pernah mendengar sebelum itu dipanggil botulisme jika ia digunakan dalam dos yang agak besar. Itu adalah salah satu sebab sekumpulan orang menjauhkan diri dari botox, sebaliknya mencari alternatif botox yang berdaya maju.

Bagaimana Adakah Botox Kerja?

Botox yang biasanya digunakan dalam banyak prosedur kosmetik pembedahan untuk mengurangkan kehebatan muka otot tertentu yang mempunyai kesan mengurangkan kemunculan garis kerut dahi, kedut, dan ketidaksempurnaan muka lain yang dianggap. Botox bekerja sebagai penghalang, menghalang otot daripada kontrak dengan menghalang impuls saraf untuk bertindak seperti yang mereka biasa lakukan. Hasil secara amnya mengambil masa dua hari untuk kesan sepenuhnya, dan kemudian boleh bertahan selama enam bulan. Botox ditadbir oleh penggunaan suntikan terus ke dalam otot muka, dan anestesia tidak biasanya digunakan untuk prosedur. Unluckily botox boleh mempunyai beberapa kesan sampingan yang cukup menjijikkan, serupa dengan sakit kepala, loya, kendur kelopak mata atas dan jangkitan bahagian atas pernafasan. Tiap-tiap satu daripada gejala-gejala ini membentuk satu lagi alasan bahawa orang menggunakan pengganti botox.

Apakah Argireline?

Argireline, popular dijenamakan sebagai Acetyl hexapeptide-3, adalah pengganti botox. Tidak seperti botox, argireline tidak biasanya disuntik ke dalam otot muka. Sebaliknya, ia topically digunakan untuk kawasan muka. Ia kemudian mempunyai hasil yang sama botox, dan mempunyai hasil yang menghalang otot muka, menjaga mereka dari kontrak dan amat mengurangkan garis mengkerut dan kedutan akibat.

Jenis apa Produk yang Mengandungi Argireline?

Argireline digunakan dalam jenis berasingan anti-penuaan produk dan rawatan alternatif yang botox. Itu terkandung dalam pelbagai krim kedutan yang anda mendengar tentang masa. Walau bagaimanapun, adalah yang paling berkesan dalam formulasi cecair. Mata semulajadi merupakan salah satu produk yang menggunakan argireline dalam penggubalan cecair untuk memberikan hasil yang menakjubkan. Diterima secara meluas mereka bersedia ke-go-swab sambutan hangat di kalangan wanita di negara-negara yang berbeza tidak terkira banyaknya, yang menggunakan mereka untuk kelihatan dan berasa lebih muda dan tambahan yang hebat. Mata semulajadi juga menggunakan gabungan hebat herba dan ekstrak tumbuhan dalam formula juga, dan pilihan botox besar semulajadi yang anda tidak akan tersinggung meletakkan pada muka anda pada semua.

Sekarang yang anda tahu ramai daripada mengenai lembut, argireline botox pengganti yang lebih selamat, anda berhutang kepada diri sendiri untuk memberi produk seperti Mata Asli ujian. Laluan kepada bahagia yang kelihatan lebih muda, anda betul-betul di hadapan anda. Apa yang anda perlu lakukan adalah melaksanakan melangkah pertama!

0 ulasan:

Catat Ulasan