Pages

Search

Ahad, 22 Julai 2012

Minyak Hazelnut Dalam Skincare

Photobucket
Minyak Hazelnut
Penggunaan minyak kemiri yang paling biasa adalah sebagai salad dressing dan Saya sangat mengesyorkan ini, kerana ia adalah amat berkhasiat: dalam asid lemak, phytosteols, vitamin, antioksidan, dan lemak monotaktepu yang tinggi, ia juga sangat lazat! Walau bagaimanapun, minyak kemiri juga makanan super untuk kulit anda: Ia amat mudah untuk kulit anda menyerap dan adalah sebuah toner semulajadi terunggul.

Minyak kemiri juga sangat melembapkan, dan pilihan yang menarik untuk urut badan. Ia adalah satu pilihan popular sebagai minyak pembawa untuk rawatan aromaterapi, dan urutan yang menggunakan ia akan melegakan tekanan mengisar harian anda. Serta melonggarkan saraf anda, urut dengan minyak kemiri juga berfungsi untuk mempercepatkan proses pertumbuhan semula sel-sel, dan untuk melindungi kapilari anda.

Sesuai untuk semua orang (yang adalah bagi mereka yang mempunyai kulit kering atau berminyak) ia adalah terutamanya berkesan pada kulit berminyak: IT sangat astringen, dan akan membantu mengetatkan liang-liang kulit, mengurangkan scretions tidak perlu, dan seterusnya membantu untuk menjaga kulit anda kelihatan bersih dan berseri .

Sebagai anti-oksidan, kemiri minyak semulajadi yang berkuasa juga menyediakan perlindungan yang terhad dari matahari. Ia juga akan membantu untuk melambatkan tanda-tanda penuaan -, jadi ini adalah bahan pengawas untuk menyediakan untuk musim panas yang panas!

Ideal, mengurut diri sendiri, atau diurut dengan produk organik seperti firma organik & minyak nada pada akhir setiap hari. Ini merupakan cara yang baik untuk berehat setelah hari yang sibuk di luar.

0 ulasan:

Catat Ulasan