Search

Jumaat, 6 Julai 2012

Pengetahuan Boleh Menjadi Alat Yang Berkuasa Untuk Menurunkan Berat Badan

Photobucket
Menurunkan Berat Badan
Hanya mengatakan anda ingin menurunkan berat tidak menjadikannya satu kenyataan. Sudah tentu, banyak kerja keras masuk ke dalam mencapai matlamat ini, tetapi apa yang kebanyakan orang tidak lakukan sebelum memulakan perjalanan ini adalah untuk berfikir ia melalui. Memikirkan apa matlamat tersebut, apa yang penting kepada anda, dan apa yang telah dan tidak bekerja untuk anda pada masa lalu. Kuasa paling berkuasa yang anda boleh mempunyai di sebelah anda adalah pengetahuan. Ini tidak hanya jenis buku pintar ilmu. Ini jenis pengetahuan diri, status kesihatan semasa, keputusan gaya hidup semasa anda, dan pengetahuan pemakanan boleh mengambil tindakan untuk membawa perubahan.

Manakala berat diukur pada skala oleh nombor yang ditunjukkan, ia tidak sentiasa cara terbaik untuk mengukur pencapaian anda, atau kegagalan. Manakala yang lain boleh mengukur kejayaan oleh bagaimana pasangan kegemaran mereka jeans sesuai, kejayaan akhirnya akan dicapai dengan mempelajari apa yang terbaik untuk badan anda. Setelah anda memahami ini, anda boleh mula menambah lebih daripada itu, dan menjejaskan tabiat atau makanan yang menghasilkan kesan negatif. Anda akan mengukur kejayaan anda dengan baik anda berasa.

Cara terbaik untuk memulakan adalah dengan memastikan pengambilan makanan log tiga hari. Pastikan ini adalah tiga hari agak biasa. Anda tidak perlu menggunakan hujung minggu yang panjang atau percutian keluarga sebagai tempoh ujian anda. Bergantung kepada bagaimana terperinci anda mahu untuk mendapatkan, merekodkan setiap sesuap dan apa-apa aktiviti fizikal, jika boleh. Selepas tiga hari, anda akan telah mengumpul maklumat yang cukup untuk melihat di mana perubahan boleh dibuat. Perhatikan maklumat dan mengenal pasti bidang yang memerlukan perubahan perlu dibuat. Jika anda memerlukan bantuan, membuat temujanji dengan pakar pemakanan Bandar Baru tempatan York. Berdasarkan perubahan yang disyorkan, anda akan perlu untuk mempertimbangkan kelonggaran semasa jadual harian anda. Anda boleh bekerja perubahan ke hari tetap. Perubahan yang terlalu jauh diambil atau sukar untuk dilaksanakan, adalah kurang berkemungkinan dicapai. Mula dengan beberapa perubahan nutrisi pada satu-satu masa. Lihat bagaimana tubuh anda bertindak balas kemudian mempertimbangkan langkah seterusnya anda. Sekiranya anda memilih untuk menambah komponen kecergasan, mempertimbangkan untuk menyewa NYC pelatih peribadi.

Jika anda mempunyai anak atau menghabiskan masa berjam-jam di tempat kerja, pertimbangkan pembungkusan makanan untuk hari itu. Jadual dalam makanan ringan, makanan, dan sedikit senaman. Jangan risau apa yang kawan-kawan anda mungkin berfikir. Penurunan berat badan dan matlamat kecergasan individu sebagai, anda boleh mendapatkan. Jika anda akan melalui satu-satu masa terutamanya tekanan, ini tidak mungkin masa yang sesuai untuk membuat perubahan. Tunggu sehingga perkara redalah. Jika anda mempunyai halangan, tidak berlengah mengenai ini. Mula segar hari berikutnya.

Jangan lupa untuk melihat doktor penjagaan primer anda untuk pemeriksaan yang lengkap sebelum memulakan apa-apa kecergasan fizikal atau program latihan berat. Fizikal tahunan yang lengkap perlu menjadi sebahagian daripada pelan kesihatan semua orang. Ini lawatan mudah dengan doktor anda boleh membantu mencegah masalah kesihatan kronik atau serius dari membangun. Ini adalah penting terutamanya jika anda akan bekerja apabila anda bersendirian. Sekiranya anda berada di risiko untuk sebarang masalah kesihatan, anda akan ingin tahu sebelum anda bermula. Tambahan pula, ini akan memberi gambaran keadaan semasa kesihatan anda supaya anda boleh melakukan sesuatu yang tepat sebelum dan selepas perbandingan. Nikmati latihan anda!

0 ulasan:

Catat Ulasan