Search

Ahad, 19 Januari 2014

Senamrobik Untuk Orang Gemuk

Photobucket
Ia boleh menjadi sangat sukar untuk orang yang berlebihan berat badan untuk bermula dalam program senaman yang baru. Tahun daripada gaya hidup yang tidak aktif adalah sukar untuk diatasi. Tetapi tidak mustahil.

Saya telah meletakkan bersama-sama beberapa kunci untuk membantu anda memulakan dalam arah yang betul, dan juga tips untuk membuat ia sedikit lebih mudah untuk mengikuti melalui. Sudah tentu, keputusan akhir muktamad akan berdasarkan watak anda sendiri dan kemahuan untuk berjaya.

1) Pertama, anda perlu menetapkan matlamat yang munasabah .

Helah berat badan dan " Drop Tiga puluh Pounds Dalam Tiga Puluh Hari" rancangan jarang berkekalan. Mereka boleh membenarkan anda untuk mengurangkan berat badan dengan cepat. Tetapi mereka juga boleh datang dengan kesan-kesan berbahaya kepada kesihatan anda. Adalah lebih baik untuk mencari pelan jangka panjang yang memberi tumpuan kepada mengurangkan berat badan secara beransur-ansur dan sihat.

Yang membawa kita kepada utama kedua kami.

2 ) Ambil kesihatan anda serius

Kehilangan berat badan bukan sahaja tentang bagaimana anda melihat. Kebanyakan kita faham bahawa terdapat risiko kesihatan yang banyak dikaitkan dengan obesiti. Anda tidak perlu saya untuk memberitahu anda apa yang mereka berada. Saya di sini untuk memberitahu anda ada cara untuk menyelesaikan masalah . Bahawa anda tidak tanpa harapan.

3) Jangan membuat pelan, membuat perubahan gaya hidup

Memahami matlamat anda, dan betapa seriusnya tidak mencapai mereka, membawa anda ke pengetahuan bahawa anda tidak perlu cepat. Anda memerlukan perubahan gaya hidup. Jika anda telah mencuba gaya menetapkan cepat sebelum ini, anda tahu apa yang berlaku selepas itu. Biasanya, anda akan mendapat apa sahaja yang anda hilang kembali, dan mungkin lebih.

Kebenaran perkara ini ialah , yang bertanggungjawab menjaga kesihatan anda adalah satu bahagian penting dalam mengambil alih kehidupan anda. Dalam usaha untuk membuat perubahan dalam hidup anda, anda perlu mengubah cara hidup anda .

Fikirkan tentang di mana anda dua belas bulan yang lalu. Adakah anda kelihatan dan berasa lebih baik sekarang daripada yang anda lakukan itu? Jika tidak, ia mungkin kerana anda tidak membuat perubahan gaya hidup yang diperlukan untuk memperbaiki.

Jadi, jika kita telah menetapkan terdapat perubahan yang perlu dibuat, mari kita membincangkan beberapa perubahan yang mudah dimasukkan ke dalam gaya hidup baru anda.

0 ulasan:

Catat Ulasan