Pages

Search

Isnin, 9 Julai 2012

Pembaharuan Penjagaan Kesihatan Anda Sendiri

Photobucket
Penjagaan Kesihatan
Walaupun Hakim Mahkamah Agung kita berdebat itu perlembagaan Obamacare, negara kita tidak mendapat apa-apa sihat. Adalah penting untuk ingat bahawa sama ada lulus atau tidak, ini undang-undang penjagaan kesihatan tidak akan menjadikan kita sebagai individu atau negara yang sihat. Rang undang-undang ini adalah tentang berapa banyak kos penjagaan kesihatan wang dan bagaimana untuk mengurangkan kos penjagaan. Apa yang kita benar-benar memerlukan pendekatan proaktif untuk penjagaan kesihatan yang menjadikan kita orang sihat dan oleh itu membantu kita untuk menjimatkan wang pada kos penjagaan kesihatan.

Salah satu sebab terbesar bagi individu dan keluarga yang mendakwa kebankrapan adalah kos rawatan perubatan. Sebagaimana yang didokumentasikan, kos rawatan perubatan semakin mahal. Pada tahun 2009, kos penjagaan kesihatan adalah 17.3% daripada keluaran dalam negara kasar. Menjelang 2017, dianggarkan bahawa lebih daripada 21 sen bagi setiap dolar yang dibelanjakan di negara ini akan diberikan kepada penjagaan kesihatan. Pada tahap individu, penjagaan kesihatan kos purata sebanyak $ 1500 lebih untuk orang gemuk daripada orang yang mengekalkan berat badan yang sihat. Jika kita telah belajar sesuatu dari keluarga, ia adalah bahawa kos perubatan akan bankrap kerana ia didatangi keupayaan anda untuk menampung perbelanjaan lain. Akhirnya, kos perubatan akan bankrap USA lama yang baik jika kita tidak berbuat sesuatu mengenainya.

Mujurlah, terdapat tempat terang utama. Obesiti, yang bertanggungjawab untuk meningkatkan banyak faktor-faktor risiko untuk penyakit tertentu boleh dicegah dalam kebanyakan kes. Kira-kira 80% penyakit yang berkaitan dengan obesiti boleh dielakkan hanya dengan diet dan senaman dan gaya hidup sihat yang umumnya. Oleh itu, jika individu belajar bagaimana untuk membuat pilihan yang bijak kesihatan dan kecergasan, kita boleh mula menyimpan dolar penjagaan kesihatan kita untuk orang-orang yang benar-benar memerlukannya. Individu-individu di mana diet dan senaman bersendirian tidak dapat menolong dirinya sendiri. Lantas mengurangkan perbelanjaan penjagaan kesihatan kita secara keseluruhan.

Bagaimana seseorang membuat perubahan untuk diri mereka sendiri? Dapatkan yang berkaitan dengan kecergasan atau pakar pemakanan. Belajar dari yang paling sesuai untuk badan dan gaya hidup anda. Dalam dunia utopia saya, sebuah laman seperti NeighborhoodTrainer.com boleh membantu orang ramai menyedari bahawa pelatih peribadi, Pilates dan pengajar yoga, pakar pemakanan, dan jurulatih kesihatan boleh diakses di mana-mana sahaja dan bersedia untuk bekerjasama dengan orang yang dengan semua jenis isu dan matlamat. Kejayaan anda adalah kejayaan mereka. Sekarang bahawa adalah satu cara yang lebih baik untuk membelanjakan wang untuk penjagaan kesihatan dan mendapatkan pulangan yang luar biasa ke atas pelaburan anda.

Ingat untuk berjumpa dengan doktor anda untuk pemeriksaan yang lengkap sebelum memulakan apa-apa kecergasan fizikal atau program latihan berat,. Fizikal tahunan yang lengkap perlu menjadi sebahagian daripada pelan kesihatan semua orang. Ini lawatan mudah dengan doktor anda boleh membantu mencegah masalah kesihatan kronik atau serius dari membangun. Ini adalah penting terutamanya jika anda akan bekerja apabila anda bersendirian. Sekiranya anda berada di risiko untuk sebarang masalah kesihatan, anda akan ingin tahu sebelum anda bermula. Tambahan pula, ini akan memberi anda gambaran keadaan semasa kesihatan anda supaya anda boleh membandingkan lewat untuk mendapatkan hasil.

0 ulasan:

Catat Ulasan